Kungligt bröllop

Idag den 19 juni Gifter sig Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling i Storkyrkan i Stockholm.
Allt har gått i steg massvis med saker som skall göras innan bröllopet kan färdigställas.
Detta stora bröllop har kostat  14 miljoner kronor, mycket som svenska folket vill bestämma över detta bröllop.
Jag har min åsikt om detta, jag personligen tycker att de ska få  göra som de vill med allt. Utan att  de ska bli massa bråk. Vilket fall tycker jag  hittils att  de är otroligt fint och att  de är mycket fint klädda!
Min farbror ringde nyss han jobbar just  nu i Sthlm jobbar på järnvägen han var tokig. haha
de gick verkligen inte  att jobba i Sthlm nu och de förstår jag verkligen tycker de brukar va mycke folk där annars ;) jämnfört med vår lilla stad så är de mycket folk där nere och förstår att  de e det just idag  oxå.
Min farmor har åkt ner för att titta på bröllopet hoppas vädret håller i sig ! :)
Nu ska jag  ta och  ringa min älskling och  se vad han gör, han har precis slutat  jobbet :)
Även  att  kungen och  silvia har  sin bröllopsdag idag ! GRATTIS kungahuset kke man ska säga :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0