En vecka sedan

Nu har jag varit väldigt borta från bloggen men haft en heldel saker att göra.
Histoian är klar
Omvårdnaden är klar
Svenskan är klar
Matten är klart
Mdk är klar
Samhällen är klar
Engelska A är klart


Fan va bra jag är! 
Har inte så mycket att göra på skolan nu sista veckan menmen
Lika bra och duktig som jag är så över lever jag faktis en vecka utan plugg ;)
haha måste säga att  de är otroligt SKÖNT  utan plugg så som jag pluggat detta år !
Idag  fredag fyller André år och då ska jag dit och fira honom, och då ska min älskling med hihi<3
Kan säga att min natt är fruktansvärd !  har inte kunnat sovit, sov en timme mellan 00-3  för då drömde jag nått sjukt de gör jag allt när jag är ensam hemma... :(
Sen ikväll ska jag nog i väg och sola med mamma på hennes jobb så jag får lite färg på min bleka kropp haha
imorgon ska Johan och hans pappa har en gemensam fest för Kjell fyller 50 och Johan tar studenten så då blir de lite fest där imorgon med hans släktingar.
Sen på natten ska Johan åla ner till arlanda och hämta sina kompisar som kommer från studentresa, hans ska åka ner typ vid 00 lite rädd för att hans ka åka själv mitt i natten men de va tydligen bara jag de... Hoppas att nån av hans kompisar kommer vara nykter när de kommer hem så  Johan slipper köra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0