Äntligen fredag :)

Fast vad var de att längta till ?
Kommer säker ändå vara hemma som jag varit hela veckan fast  jag mår ju  faktis mycket bättre nu.
Men min lilla älskling är fortfarande sjuker :'(
Var och hälsade på  honom idag för jag skulle hämta min skinnjacka som jag letat efter hela veckan.
Inte bra att bo i en väska ibland jag tappar faktis bort sjukt mycket saker som ligger oftast hemma hos honom.
Menmen varit hemma en helvecka nu och varit sjuk typ så nu ska jag städa och ikv ska jag sjösätta båten som de ser ut nu ! :)
Till vecka ser de ut som de ska köpas filtar  och  grejer till båten kommer bli riktigt grymt ;)!
Börjar jobbet på  måndag kommer blir grymt det med lite extra cash! :)
Har  lite saker jag  vill ha i sommar fast  jeansen beställde jag ju igår ;)
Och för er som inte visste så fick ja 700kr böter på min moped förra året jag är bäst ! ;D
Så i år ska de sparas, ska väl kke utomlands i slutet  av sommarlovet och så ska de bli nån roadtripp med min bejb!  Kommer blir en grymt sommar ändå fick även mina betyg idag ;) jag är fan bäst ändå!  måste tacka hasse så mycket för mitt MVG i idrott ! :D
så här ser jag ut just nu  var till min älskade vän antonia nyss och köpte en tröja av henne den som jag har på bilen lätt värd 50 kr allafall :) märkes att  vi inte pratat  på länge eftersom hon varit utomlands och jag varit sjuk och sånt :( men vi måste umgås nån dag  gummsan!
Nu ska jag städa mitt rum och lyssna på  musik !:)

Kommentarer
Postat av: antonia

klart vi ska gumman! :) <3

2010-06-19 @ 13:36:42
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0