Trött redan.

Hejhej :)
Igår var jag med underbara Liv hem till henne först till hennes lägenhet och där lagade vi mat och sånt :)
Faktis riktigt roligt. Efter det åkte vi men hennes mormor till kitte, var ute till hästarna och hälsade på
skulle igentligen ha ridit men blev inte så. Vart inne på ljusparty istället..
Hoppas att allting löser sig <3
Sen kom jag väl hem halv 11 eller nått och så as trött redan då, men ja skulle duscha och städa.
Tror inte jag vart klar för ens halv 2, 2 nån gång så skulle jag upp klockan 7 typ.
Fyfasen riktigt trött imorse! Illa :/
menmen va gör man inte för att få det fint... fortfarande inte damsuget, men ska göras när jag kommer hem.
Det första jag såg imorse var att spikeraffären med saab vart så gott som klar.
Som dom sa på nyhterna så hade inte bläcket hunnit torka än.
Faktis tycker jag att det är riktigt bra att de blir kvar, och dom ska göra miljövänliga bilar :).
Jaja efter nyheterna var det bara att sätta fart och i den takten går det.

Här kommer en till bild som
Liv har tagit ! <33 hon är så duktig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0