sista dagen på jullovet.

Ja av att summrera hela jullovet har det varit toppen.
varit en hel del med mina vänner ! :) 
men så klart även varit med Johan.
Det var ju meningen att jag skulle ha åkt till Åre nån gång på jullovet.
Dock var det så förbannat  kallt så vi knde inte åka dit och vädret va så ostabilt.
Blir väl kanske nästa helg, beror väl på vädret då med.
Bilder på  alla saker som jag köpt/fått på jullovet kommer på  tisdag när jag kommer hem igen :)!
Efter att jag ha skrivit trafikprovet, på wadéns( trafikundsakpen). Dock så har ja inte plugga så jävla mycke,
känner att kommer klara det ändå. Har klarat alla prover och allt skit på datan som jag har hemma :)
så har jag klarat några faser på  rolfs med ! :)  så det är nog lungt.
jag tycker ju  just att det  är lätt med trafik.
Denna vecka består av matte, och trafik och svenska :)
Min text är ju jag klar med ! För engångs skull innan lovet var min artikel klar.
den ska rättas och in i en zappamall ;)

3 körlektioner denna vecka !
och sen måste jag plugga teori där med :)!


Justja min nedräkning har börjat 30 dagar tills jag  fyller 18  grymt va ? ;)





Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Härligt!:)

Har du blivit ljusare igen?:)



/E

2010-01-11 @ 11:13:44
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0