sista dagen på detta ljuvliga jullov!

Fan asså de har gått fort !  inte alls hunnit gjort de ja tänkt.
Igår vart det en hel dag med Simone eftersom tösen fixade hem ett körkort igår !
Vilket även Robin och Isabel gjorde ! så mycke grattis till er :)
Idag var ja på trafikskolan och gjorde riskettan vi var bara fyra personer som gjorde det idag. och så hade jag också en körlektion.
Sten va sjuk så fick köra med nån annan vet inte ens va hon hette typ Karin tror ja.
Haft 8 körlektioner nu och är på bland de sista grejerna sjukt jävla skönt måste ja säga  !  trodde det behövdes många fler. Men men nu ska jag ta och laga  mat / äta. sen ska jag plugga lite matte för de måste jag verkligen göra.
även fast  jag gjort det typ varje dag menn ändå jag är ett  plugg när ja vill  och har tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0