helt otroligt vilka bitchar det finns !

så sjukt irriterad på dessa folk! 
Som igår är ett så jävla bra exempel.
Folk som drog mig liv och  antonia i håret ? no lifers !
Sen vart jag  ner knuffad från en plattå typ  som kanske är ca 50- 70 cm hög , cp i huvve eller ?
Fatta att  folk kan göra illa sig? vilket jag  gjorde allafall.. Bitches, ni är så jävla avundsjuka.
Kuffad hela kvällen igår av vissa vet exakt vilka ni är med. fattar  att  ni ens bryr er ?;) haha
fattar  att  ni ens orkar liksom ? orka vara så töntig.
hoppas ni lär er nått nån dag, nån kommer nog visa vart ni egentligen är nånstarns.

ni som håller på så här kanske inte borde vara på allmän plats, om man inte kan låta bli anda folk menar ja, så som att  dra folk i håret och knuffa runt folk.
Jag blir irriterad på dess, i mina ögon är ni som vatten genomskinligt vilka de är och hur ni alltid beter er.
visst  om man fastnar eller nåt men nee men vilja?
vad är vitsen att  göra illa andra ?


Iövrigt hade jag  roligt igår med mina älskade vänner!
Liv och  Antonia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0