En helt vanlig dag.

Idag  började morgonen med att  vakna upp med den underbaraste :)!
sen bar det av till skolan, även att  jag  har fått tillbaka mig iphone lr fick en ny:)! (A) hihi
Var i studion idag  och  fotade med Liv och  jennifer.
Egentligen skulle jag ha städat idag  men har inte riktigt orkat tror jag ska slänga mig in i duschen nu en snabbis.
Sen blir det en kopp the sen sängen <3!
Börjar klockan 8 imorgon, längtar  verkligen inte.
Ifos är medicinsgrudkurs ganska rolig men tycker att  de är så tidigt och så är det på helt fel dag.
Eftersom Tisdagar är mina värsta dagar.
Vilket fall har jag  fått ett  väldigt chilligt schema fråna och med nu (v4).
Massor av prov väntar  mig vid vecka 6. vad är det mer vecka 6 då?
jo jag blir hela 18  år gamal! :D

vart nån bild på  mig med :)
Finns flera men orkar inte lägga upp de nu.
Liv är så klart fotografen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0