5 januari

Hejhej
måste säga att jag verkligen inte haft tid med bloggen.
På nyårsafton var det middag hemma hos Johan bara han och jag.
Efter att vi hade ätit åkte vi till Robert, det skulle ha varit 40 mins vänte tid på taxi!
men helt plötsligt står det en taxi utanför dörren :S
Snabba ryck. När vi väl kom fram var det ganska lagomt med folk där.
halv 12 åkte vi in till stan  för att se på raketer.
Var ganska dåligt med sånt i hudik... kanske blir nått annat ställe nästa år.
vilket fall tänkte jag skriva upp vad jag fått/ köpt nu på jullovet så kommer kort nån gång sen i veckan.
Två stickade tröjor.
Två par skor.
En vit tröja.
En parfym
en billabong mössa.
och massa fler saker.
BARA 35 dagar kvar nu blir det råååå plugg på teorin efter som ja sart är klar med körningen gick fortare än vad jag hade trott faktis.
går super bra att fick parkera fort och smidigt! så nu äre bara landsvägen kvar typ!
Så verkar det inte bli nått åre heller eftersom det ska bli över 20 minus! så statsar på teori och matte nu ! :)
Matten måste jag bara verkligen klara lika så teorin.
Nu blir det matte plugg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0