Tisdag 23de Feb

Asså vet inte vart ja ska börja..
När lärare är sjuka finns inget att göra.
Sitter just nu i en datasal och har sjukt ont i ryggen så ja vill grina, hemskt :'/.
Jag och Liv väntar på att antonias engelska ska sluta så vi kan gå coh äta med henne :)
Nästa lektion börjar halv två och det är en föreläsning innan dess har ja inget.
Och föreläsningen ska handla om doping... Hur roligt är det att  lyssna på då ?
Usch  så tråkigt, vill åka hem och chilla och sova !
Så blir inte dag ändå, sen funderar jag på att köpa två skal från skalshop som ja kollat på väldigt länge nu.
Så länge som jag har haft min iphone, btw härom dagen satte älsklinge på copter skydds grej på  min
Iphone kommer kort på den när ja kommer hem ska ni få se att  det inte alls syns :)

Skriver något mera sedan ! :D hejhej

Btw dessa två är de snyggaste eller vad  tycker ni ?




www.skalshop.se 159 kr /st
Tycker de är SUUUUPER SNYGGA  !!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0