Tips om bok! :)

Nu är det  så här att  jag  har fått två böcker me börjar ju så klart med att  läsa en :)
Och  jag  läser just nu Ego girl av Carolina Gynning.
Och  denna bok handlar om hennes liv, hennes uppväxt.
Hur hon har haft det  genom åren med Big Brother och  modellkarriären.
Hon berättar helt enkelt om sig själv, och  om våldsamma män.
Jag  tycker boken är helt klart  läs bar och  ja rekommenderar den.
För er TJEJER som inte läser så  extremt mycket (sånna som mig själv xD)
Jag  har även läs Magdalena Graafs bok och  den handlar ju  om hennes liv och hur
hennes man behandlade henne illa.

Men som sagt  läs Carolinas bok!.



Undvik mina fula naglar (A)



Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du blev nöjd över handsmycket :D vem är din kompis som köpt det då? Erica P kanske? :P

2010-02-25 @ 22:29:37
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

mysigt :D



ah, den där boken e riktigt bra

2010-02-25 @ 23:25:51
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0