Sjukt

Jag är helt otroligt sugen på att  beställa denna skönhet för
319 kr
100 ml!
Jag tycker allafall att  det  är ett  underbart  pris, tror ja har börjat med tröst shoppning.
Nått som ja tycker kan fungera när man är som mest deppad, ända fram tills att man kollar på
hur mycket pengar man ha rpå kontot ^^ sjukt liksom.
Men jaja tror ja ska ta och leta mig ett par skor nån gång, kanske låna mammas bil och
ta med mig joahn upp till sundsvall nån dag (A) ?
nån som är på eller ?
sjukt länge sedan ja va i Sundsvall, jag som sparar pengar till bil men dock funkar de inte så  bra.
Men behöver förnya min garderob! :D
Så är det  helt enkelt.


God natt mina underbara läsare !

Hitta billiga parfymer  på www.parfym.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0