Säääng !

Nu är det  dax att sova gott alltså :) 
ikväll har jag kollat på Snabba cash med älsklingen , sedan åt vi chokladmusse.
Riktigt gott bara man inte tar  för mycket !
Imorgon blir det att  följa med ner på stan till klockan 11 då  Johan ska till optikern :)
Sedan kanske det blir en sväng på stan (A) höhö jag hoppas allafall ! eftersom ja aldrig kommer iväg till s-vall någon gång.

Nee nu ska jag lägga mig i sängen för har såå sjukt ont i magen :(
Mensvärk bland de värsta som finns...
Någon som har nå tips om hur man får bort  det ? :('

Tycker faktis filmen va otroligt bra men lite sorglig tkr ja också..

Nu ska jag  kura in mig i sängen ! :)
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0