resturang besöket:)

Ja, som jag skrivit i tidigare blogg inlägg så har jag  varit på resturang med J för att fira honoms 19 års dag.
Så jag bjöd honom på middag i våran lilla stad, så det var resturang ming.
Det Vi åt var:
Förrätt   Jag :Peking soppa     J: Vårrullar     detta var super gott, min soppa var väldrig stark bara  xD.
Varmrätt  Jag : Biff med curry & ris      J: kyckling med cashewnötter & ris   super gott allt :)!
Efterrätt   Jag: cocosglass i cocos skal!     J: friterade bananer och glass.

Glassen jag åt kan vara den godaste glassen jag  tycker verkligen om den!
tror jag  ska prova  mig på den hemma någon gång ! :)

Allt detta var inte så dyrt heller inklusive två drickor så kostade det kring 450 kr med dricks.

När vi kom hem pratade jag  lite med amanda i telefonen eftersom hon ringde när vi satt  och åt stumpan;) 
efter de gick jag och tog en snabb dusch så nu ska jag plugga engelska ska skriva en uppsats på ca 300 ord vill inte.

Mamma ringde även idag och sa att  jag hade fått två kuvert :O Sjukt får se vad som bjuds när man kommer hem imorgon :D


Jag älskar cocos !


 
 


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :)

Fin blogg :)

2010-02-28 @ 23:35:32
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: saskia

hej! frän blogg :)))

kolla in på min och lämna gärna någon liten kommentar! :D

2010-03-01 @ 11:33:38
URL: http://saskiaforsgrenloinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0