Onsdag

Hej!
Måste säga att  imorse när ja vaknade mådde ja inte så bra.
Så idag  vart  det  en hemma dag, och legat  i min säng och myst.
Sen har ja även pluggat  massa samhälle.
Nu sitter jga och väntar på att mammsen ska komma hem och laga lite mat (A),
Jag börjar blir  lite hungrig nämligen :O.

Tänkte även visa er va ja köpte i Torsdags när jag Liv och mamma var på stan.


Denna super snygga väst HM 299 kr.


Dessa super snygga skor va på rea hade kostay 699kr men ja betalade 199 kr
Vilken rea alltså:D super fynd !


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Fan för dig;P Dom där skorna har jag dregglat över länge och när dom kom på rea så var min storlek slut:(



/E

2010-02-17 @ 17:33:48
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0