Nörd Erika!

Så här ser det  ut när jag  pluggar (Y)  haha 
Ibland  önskar ja att  jag kunde lära mig allt på  en timme sen slippa plugga.
Tyvärr så  är det inte så  och  ja önskar det inte bara ibland heller utan jämt !
även fast  ja itne har så mycket att  plugga på nu denna vecka ja tycker mest den varit slappig.
Förutom medicinen då men den fick ja ju tillbaka
och jag  fick G, även glömt att  säga att  jag  fick G på  historian.
Ni ser jag plågar  mig  för att  kunna få bra betyg men händer de nått ?
haha  nej inte då. Dock ligger ja snäppet högre i år än förra året.
Men förra året är ett  år man bara vill kunna glömma men som alltid kommer finnas där i mina minnen.

Nä jag  ska gå och  ta mig en macka nu sedan blir det  sängen.
Måste de vara så jävla kallt ute ?!
de blir ju sjukt kallt inne med !  :'(  BLÄÄÄ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0