Måndag

Dagen har verkligen börjat piss dåligt..
Sprang runt hemma och letade mitt busskort hittade det inte Roligt liksom ?!
Gjrode så johan kom 15 min sent, grattis Erika ! verkligen bra gjort.
Efter de så va ja duktig nog och var på skolan kring 8.
Sitter Liv i data salen så går ja in och sätter mig med henne.
Då säger hon att lasse är sjuk och att  vi bara har en lektion idag.
Kan det börja värre?
Lektionen börjar klockan 10.25 och slutar 11.30  ca.
Kul att ja är på skolan nu då?
och det  är ju bara 21 minus grader ute med inte så att man vill ta sig en
kvarts promenad ner på trafikskolan heller. Får väl se hur de blir känner mig verkligen besviken.
Eftersom att  alla andra i klassen förutom jag och Liv visste detta tidigare. (Y)
väldigt roligt, verkligen.


Var  verkligen en stor städdag hemma hos mit igår allafall Johan hjälpte mig att  städa mitt rum.
Eftersom jag städade honoms på lördagen innan vi drog till mig :)




Tänk när man va så liten, helt utan problem längtar tbx.
Att bara sitta på  denna kälke och åka med strömmen.
Inget man gör idag, egna val och egna steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0