Lördag morgon

Hej hej! Kände för att mobil blogga lite idag eftersom jag inte orkar slå på datan. Jag har precis vaknat ska fixa mig och gå ner och äta frukost. Sedan blir det till att gå ner på den lilla stan vi har xD haha. Jag till kika efterlite kläder och skor som vanligt!:-) Älskar att shoppa men tyvärr så händer det inte så ofta. Har liksom inte tid:(. Nu är det bara en vecka kvar till lov, detta känns hur underbart som helst! Jaja ska ta och fixa mig nu skriver natt mer senare:)! /Erika

Kommentarer
Postat av: Erica

okej :),det låter kul!

En kompis kommer nog hit sen,

och så i kväll blir det nog att titta på melodifestivalen (:

vad gör du för något då?

kram

2010-02-27 @ 12:42:42
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0