Halkbanan (Y)

Hejsan alla läsare !
Klev upp halv  imorse och fikade osv :)
sen vart det halkbanan  med två stycken andra, riktigt roligt förutom att  de va 15  minus och snöstorm.
så det gick väl ganska smidigt.
efter de tänkte ja åkte till skolan men hade super  ont i huvudet så jag  åkte hem och  tog en huvudvärkstablett
och la mig en stund, vart mycke bättre efter ett  tag så käkade ja sen kolla på en film.
Har även suttit och  kollat på lite kläder jag vill beställa, tex en kavaj, bikni och så vet jag tre par skor jag vill ha ! :D
Är det  inte sjuk att  det finns tre par skor som ja känner att jag  bara måste ha ?
Är ju inte gjord av pengar me ibland önskar man att  man var "/
Men faktis är inte pengar hela livet heller har de bra ändå:).
Har även fått tillbaka min "lagade" iphone, alltså jag fick en helt ny telefon därför ser jag den inte som lagad utan den är då utbytt ! :) kostade mig 1500kr. Allt gick på  ca 4000kr.
Men eftersom jag  tog det på min drulleförsäkring så vart det  billigare.
Bokat uppskrivning och uppkörning nån gång i Mars säger ja bara för att vara lite hemligthets full.
Bara börja leta bil snart  så är ja helt vuxen haha !







Intyget  från trafikövningsplaysen idag som de så fint heter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0