God morgon eller god förmiddag

Imorse vaknade jag  av att det  känndes som kiss blåsan verkligen skulle spricka det  finns inget som är så  otroligt jobbigt  eller hur ?
Jaja fick skynda mig upp  på  toa sedan väckte jag min älskling ! :) hihi  busig jag är.
Så fick han min present på  sängen, och  tröjan verkar han tycka om och  den passade perfekt.
Fan va bra jag  är :D, dock kommer han få ett  till paket men lite senare eftersom det  är  beställt hem saker till honom.
Dagen ser ut som så att först  ja vi  städa lite eftersom Johan har fått en tv av sina föräldrar som ska sättas upp sedan, eller något.
Sen ska va ta och  fixa till oss lite och  gå  ner och  käka nånting gott nere på stan.
så får se ifall ja bloggar något mera sedan innan vi drar  oss.

Det  blir bara  tråkiga bilder nu  eftersom att  jag  har kameran hemma i Enånger och ingen minneskorts läsare.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

lyllo dig som aldrig haft det då!

2010-02-28 @ 13:38:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

JO TACK DET ÄR BRA! SJÄLV?

2010-02-28 @ 16:06:11
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0