God morgon alla läsare

Hejhej !
Vaknade för ungifär en timme sedan och ska nu  gå och  ta ått att  käka till frukost :)
har precis kollat på nyheterna, tänk va lite is och snö kan ställa till i  tågtrafiken.
Det  är ju nästan hemskt.
Jaja vilket fall ser dagen ut så här.
  • Till Team sportia och  prata med dem.
  • Vidare till skolan och  plugga.
  • Sista lektionen ska jag  ner till glysis till Bengt norman. ska dit med omv klassen.
  • sedan ska jag hem till Johan! :)
Hoppas verligen alla får en bra dag så  skriver jag  nått mer sedan !:D


Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby ! - Två tävlingar pågår i min blogg nu - delta :)

Fin bild :)

2010-02-26 @ 11:16:27
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0