Ge mig sommar istället för snö!

Ja är så sjukt otroligt trött, tror ja inte sovit nå vidare idag.
Ringt idag angående helg jobb och sommarjobb.
Jag är verkligen i behov av pengar nämligen, det behövs lite klirr i kassan liksom ;).
Suttit på trafikskolan ett tag idag eller två timmar typ..
Vädret idag kan bara ta sej, känner mig verkligen inte för att det ska komma mera snö nu,
Känns bara sjukt jobbigt. Allt känns jobbigt tur ja har mina vänner och min kära pojkvänn!
Jag vill inte att de ska snöa för om de slutar kasnke jag skulle ha varit till sundsvall imorgon.
Men verkar ju inte vilja sluta nångång, jag blir less!



Tycker dessa är super snygga !
Finns på ellos.se för en billig peng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0