Gash !

Imorse sov jag över lyckat (Y) !
Åker 10 meter på  gården fasen glömde nycklarna.. jaja hann hämta dom allafall.
Sen när vi åkte 3 km jävlar vi måste vända ja glömde kameran.
den måste jag ju ha idag  när jag  ska fota.
Kommer in i klassrumet så ringer telefon går ut i igen och det är Stina på körskolan.
där kom min vändning. För jag sa att om det kom in tider lite närmare min födelsedag för uppskrivning ovh uppkörning så ville jag gärna ha det. ganska lyckat faktis.
Hag  var glad det vart några veckor tidigare än beräknat så lycklig :)!
Blev lite stressigt nu istället, men de e chill (Y) haha
har två körlektioner denna vecka och så ska jag plugga teori! :D

Igår när jag var hos tandläkaren så hittade dom så klart hål...
Vart även det fixat igår (Y)  så tog jag och borra och greja utan BEDÖVNING!
tårarna rann ifrån ögonen :'/ haha  men tur Johan satt och höll mig i handen min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0