Fredagen en kung kväll!

Måste säga att fredagens fest var sjukt rolig.
Var ungefär 100 personer på min fest och alla som ja kände hur underbart va inte detta ?:D
Måste även få tillägga va förstår inte folk med att dom inte är bjudna...
var verkligen skitförbannad där ett tag vilken vissa såg och vissa inte.
Visar lite av mina presenter ja fick bland annat en tårta och en jätte fin ros ett par byxor och ett hand smycke vilket kommer läggas upp snarast för ja tycker de e helt sjukt snyggt :D.
Även att  polisen tog sig besväret att  komma dit med tre stycken polisbilar.
Bland annat piketbussen, illa de va ju en lugn fest så:)  mamma snackade med dom och dom frågade efter ålder och så  vidare. De flesta är över 18 år sa hon så åkte dom.
sen va civil snuten där flera gånger.
jaja vilket fall har helgen bestått av att  plugga historia bläää historia prov imorgon..
Tack Emma och Erica för handsmycket ! :)
Tack Julia för byxorna!.
Tack Frida för rosen!.
Tack Daniel för spriten!.
God natt
Så ser hand smycket ut men kommer när de sitter på min hand sen när ja är hemma !
Tack alla för en kung fest.
Och måste även tacka min kära mor som ställde upp jätte mycket !
Och min älskade pojkvänn Johan va helt underbar :)  tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0