En vecka kvar !

BARA 7 DAR TILLS JAG FYLLER ÅR ! :D

Imorse åkte jag med Petter till skolan väldigt snällt av honom att hämta mig :)
Igår fick jag ett sms om att jag skulle till tandläkare idag!
och jag är ju verkligen skit rädd ! hatar när dom går igenom alla tänder.
Helt värdelöst! :'(
Johan ska följa med mig hem så han följer med mig till tandläkaren med.
Skönt med lite sällskap.
Idag käkade jag lunch med Simone ja åt bara pasta, vilket fall hade vi mycket att prata om.
vi ska även beställa löshår nån dag tillsammans, Kommer blir grymt bruden.
Just nu sitter jag och Liv och jobbar på Buspalatset.
Liv är så duktigt att hålla på  med idesign och ps.
Medans jag inte förstår så mycke.
Men vi har valt ut bilder och sånt till fram sidan. (Y) grymt.


Skriver kanske mera ikväll :)

Töntar som dej  ska inte bry sig om vad andra gör :) punkt slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0