Dålig uppdatering i helgen!

I fredags var  jag  bara med Johan :)! vi kollade på några filmer och tog det lungt :)
Mamma hämtade mig tidigt på lördagen för johan skulle fixa med bilen.
Så jag och mamma åkte på bankok kajen och käkade, ja åt fristerad kyckling riktigt gott :)!.
Sen så har ja städat  mitt rum lite eftersom ja fyller år på tisdag helt sjukt fort de går :D!.
Sedan kom simone och hämtade  mig, vi skulle köra massa folk i stan som skulle på krogen osv..
Åkte bil framåt halv 2 nån gång. vart några svängar runt stan vill ja lova ^^ haha


En studio bild



Dessa kakor har ja bakat. helt mjölkfria och verkligen supergoda :)!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Papaztcheva

jättefin bild på dig Erika :)

2010-02-14 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0