1 dag kvar

Jag och min älskade bakade otroligt länge igår sista plåten med kakor var klar halv 10.
Vi bakade:
Falsk toscakaka
Nötkakorna (som ja visade i bild i förra inlägget)
Och "nonstop kakor" fast eftersom Johan och flera i min släkt inte tål mjölk så bytte jag ut nonstopen mot mörk block choklad.

Alla kaksorter vart verkligen super goda :)!

Sen igår kväll beställde jag även löshår på www.tajmahal.se

Beställde brunt 60cm långt :).
Idag efter att  ja varit med mamma och handlat tårtbottnar och sånt så ska jag  åkte till Johan och plugga tonvis med matte. har absolute ingen lust. men läre för om ja inte gör de så kommer ja inte klara de, vilket ja verkligen hoppas jag gör. Tur man har ett  matte geni till pojkvänn :)

Imorgon fyller ja äntligen år ! Kom ihåg att  gratta mig ! :D höhö




Beställde även löshår på www.tajmahal.se
Beställde brunt 60cm långt.
Bättre att  köpa så ja kan färga :)

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag kommer att komma ihåg;)



Svar: Ja det var skönt:)



/E

2010-02-08 @ 19:19:02
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0