Torsdag shopping

var till sundsvall idag  och  shoppade lite.
leta en jacka i flera timmar men fanns typ ingen som passa mina täckisar ?:S typ baby rosa jackor fanns de massvis av...-.- Så de vart jackan som jag tittade på i lördags.
Vågar inte vänta med att  köpa en tills ja åker upp till Åre för ska ju  dit och  åka skidor och  inte så bra att  åka dit utan en jacka då kanske... Neeee. och  jag vet  jag har alltid jätte ångest  innan jag köper jackor för de får verkligen inte vara fel för då vill jag inte ha den sen allafall ^^ Mne nu vet ja att  de vart super bra! :)
Köpte ett par skor oxå!  skit bra! hehe låga skor så ja kan köra bil och  långa skaft ! as nice.
skönt med ett  par till skor istället för conversen allafall...
Åkte och  köpte  lussebullar och  julmust så vi kunde smaska på de under bilresan på vägen hem (:
Nu ska jag  plugga naturkunskap jippie.. Funderar på att  skjuta  upp svenskan tills efter lovet för se vad som händer.. Känns som de blir  tungt att få in all naturkunskap i huvudet hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Thaura*

Åh, vad härligt med lussekatter och julmust! Man kan helt enkelt inte föräta sig på det!

Tack för komplimangen, vad gullig du är! :)

2010-12-17 @ 14:24:55
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0