Tisdag Nyårs outfit

Vet inte vad som e med mig men kan bara inte sova om nätterna, Tur att  Andrea var uppe med mig inatt och gjorde mig sällskap! :D Taggar till nyår bruden!
vet inte vad klockan var men hade jätte mörkt i rummet och  bara låg och  vridde och  vände på mig.. Inte okej.
Vad ska alla göra på nyår egentligen?
Idag  var de meningen att jag skulle in till stan men ska ju in imorgon och  umgås med Antonia så då kan ja gå på banken innan och  sätta in alla julklapps pengar (: Otroligt onödigt att  åka fram och tillbaka för de kostar  ju oxå massa pengar. Och  man måste ju va snäll emot naturen ! :)
Just nu sitter jag  och  pluggar alternativ medicin, jag skriver en fördjupningsuppgift om akupunktur.
Vill ha klart alla mina skoljobb innan söndagen allafall då vi ska åka till åre. Ska väl kanske handla lite tills dess oxå.
Jag  hinner nog med mig för när jag ska handla ska fasen Johan va med oxå.
Bilderna är inte så bra... försöker lära mig min nya kamera ännu ^^
Klänning från gina 299 kr ! (:
kanske dessa skor från skopunkten 299kr
eller
dessa skor från knapps ?:P
hjälp ?:)

Kommentarer
Postat av: Andrea Larsson

Det klart gumman, nu taggar vi!

Du gjorde min kväll igår <3

2010-12-28 @ 17:48:48
Postat av: ERICAPERZZON

Beror lite på vad du ska göra kanske men dom sista tycker jag nog:) Knapps alltså:P

/E

2010-12-28 @ 22:48:18
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0