Snö snö snö och åter snö.

de ända man ser när man tittar ut är snö, det ända man hör på  radion är trafiknyhterna om lastbilar och  krockar över allt. Jag  skulle nyss ner på  byn och skicka iväg ett paket. Dock så kan man inte ta bilen efter som det är oplogat, vart bor jag ? haha långt bort i skogen ^^
Kom  ner till e4an och de va skit lång kö för att  komma över efter som de släppt på trafiken i norrgående rikting sen olyckan vid ångersjön. Känner att  snön tar  över oss svenskar !
Men ! Svensk vinter den är så här. så här tycker jag  faktis att vinter skall vara även fast  jag inte tycker att  de e speciellt kul så tkr jag att  vinter ska va vinter om de ska och inte så jävla blask!
Nu har jag gjort ngn slags choklad fråga mig inte vad då jag  Hittat  på detta sjä'lv ;)
ne nu ska jag  snart vänta på  maten ! efter längtat ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0