Plugg och Jobb! Energidryck räddar dagen.

Nu idag  har jag haft en lektion i skolan engelska läraren var sjuk så  jag  sitter just  nu och gör nästa veckas engelska inlämning! Sjukt bra går det ..
Efter skolan idag  var jag och jobbade på  green garden och hudiksvallsrörinfodring. Gör städ jobb hos dem nu i vinter första dagen idag (: OTROLIGT SKITIGT!  hahah
Men nu har jag dammat torkat golv osv :P! Ska göra detta en gång i veckan :P tar 2-3 timmar  men sjukt lätt arbetat och roligt ! När jag  var klar där så åkte jag i väg och  jobbade hos morfar de gjort ännu fortare idag  än förut. skänt för nu hinner jag med att plugga en massa skrivit ihop mina logg böcker på projektet idag  (Y)  går bra !
Älskar att  plugga ? Nej. men när det går lätt är det roligt.. ! :)  har även missen i knät så söt som han är och  tittar på de jag skriver ! GULLIGASTE KATTEN!
så här sitter vi !
Slitnaste jag.. men som sagt  skola och 2 jobb och massa hemma plugg inte konstigt:P
Energidryck räddar dagen sjukt trött blir en tidigkväll
Sjukt nöjd över att  va klaaaar med samhällen och slippa stressa med deN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0