Onsdag

Började med att  bli sen till skolan imorse med de gjorde inte så mycket fick inte frånvaro allafall (:
eftersom jag gjorde det jag  skulle på lektionen!
Vart en lugn dag eftrsom läraren var borta chillchill.
Åkte hem till johan och käkade lunch fisken på skolan smakade seriöst pizza med lite fisk smak... VIDRIGT.
Nu på kvällen har vi  varit på Parkhyddan men elgiganten folket och  deras närmaste då så klart jättre trevligt och roligt, med good mat  käkade så jag vart propp mätt haha och  det behövs för alla min kläder är förstora-.-
Det har pratas julklappar och  skola oxå ikväll (Y)  haha
Även att  Wesa mobbar mig för jag bloggar, bara de att ja vet att han älskar att läsa den och gör det i smyg. men vågar inte erkänna det ! haha
Nu ska jag lägga mig tidigt ikväll för att  kunna orka upp imorgon :)
God natt

Kommentarer
Postat av: Artan

sweet, jag har bara tagit det lugnt. Hur mår du idag då? :)

kram!

2010-12-02 @ 14:57:42
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0