Onsdag mitt i veckan.

Imorse tänkte jag vara hemma eftersom ja mådde piss.. Men insåg att vi hade naturkunskap så jag klädde på mig satte upp håret och åkte iväg.. Var tio min sen och visste att ja inte skulle hinna i tid så ingen ide att  stressa. när jag kommer till skolan står hela klassen utan för och  väntar så läraren hade inte kommit än.. Hon hade glömt att  hon hade lektion med oss ?  haha ...
Men men vi  fick ha en liten lektion ändå på ca 40 minuter då vi gick igenom våra rubriker.(Y).
efter de var det ÄCKEL mat korvgryta som smakade skit..hatar seriöst skolan mat uscha.
Konstigt att  ja orkar med dagarna ?
Varit och jobbat hos morfar idag mamma tyckte att vi  skulle ta de en dag tidigare så nu gjorde vi det.
Imorgon blir de jobb på  Green garden (y) Sen efter de blir det till att åka till Sundsvall med älsklingen och  leta jacka till mig, Måste ju ha en ny jacka tills nyår! För ngn dag  efter ska vi ju upp till Åre.
Hoppas de finns ngn fin jacka annars blir de bebis allafall älskar jackan otroligt mycket !
Nu snart kommer älsklingen och då blir det middag  mumma ! älskar mammas mat de är de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0