Natten :)

ja typ vid 11 drog jag  iväg till mammas jobb och solade och på vägen dit plockade jag med mig Bella :D
Så länge sedan ja var med henne riktigt kul att  umgås och snacka lite skit, som på gamla tider !
Så Jag  packade med mig julmust, muffins och kakor så satt vi och mys pratade efter att  jag  solat i 20 minuter.
Riktigt skönt och jag vart brun! inte röd BRUUUN! :D Happy.
Syntes att  de hade kvar  lite färg sedan Grekland, goodie (Y)
Så nu känner man sig äntligen fräsch igen.
Jag  ska väl ta och  sova nu  då jag  ska in till stan tidigt imorgon och  sätta in pengar på mitt konto som jag pengar som ja fått i julklapp, som kommer gå när vi ska till Åre och  500 kr är avsatta till balklänningen de e från min moster så ska ta vara på alla pengar som jag  får (:!
Sängen väntar dock är ja väldigt opepp på att  sova eftersom sängen är tom fortfarande :(
Jobbigt att  älsklingen skall jobba så mycket  men ah han tjänar ju  pengar oxå, de e ju bra.
Imorgon blir första  gången jag sover med honom och får spendera en kväll med honom, Längtar! Mys !  ska försöka få lite ordning på mitt rum imorron oxå :P det får bli på morgonen, får va en hurt bulle imorgon!
fikat (:
Saknar dej gubben<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0