Min julafton och mina klappar (:

Jag  vaknade hemma och klev upp och gjorde mig i ordning för att  åka in till farmor och  fria jul med kusinerna och  farmor och faster. Efter att  vi  var nästan klara måsta rymma lite tidigare  där ifrån för att  Johans fmailj väntade på mig (:
Tänkte visa er vad jag  fick i julklapp av alla (:
Av älsklingen fick jag  en ST500 (: as nice. Lätt att  ta med sig då man inte orkar ta med sej en stor väska så att  systemkameran får plats !
fick dessa fina muggar / glas av min kusin och  hennes familj ! (: super snygga tkr jag
handduk från farmor.
skålar på  en bricka från min faster och  hennes familj.
En ljus grej kanske ?  som man hänger i taket (: fick jag oxå från min faster och  hennes familj.
Fick ett par varma och sköna strumpor av min svär mor (:
Fick även ett söt liten kjol av henne (:
Fick detta av johans mormor och morfar (: så snälla
Ut över detta fick jag och  johan ett glöggset  tillsammans som var mycket gulligt (:
sen fick jag en tavla och  minneskort till kameran.
Fick även massa pengar och  ett presentkort på  bion!
Trevlig jul allfall, Nu ikväll ska Jag, mamma och  älsklingen fria jul här hemma för mamma har inte fått sina julklappar ännu och  vi  ska väl kika på  ngn film  och  bara  mysa (:
Så blir et ingen julmat ikväll bara för att  jag  bestämt att  vi  ska äta pepparfile till varmrätt och  kallröktlax och  bröd till förrätt efterrätt vet ja inte om de blir men de borde de ju bli tkr jag ;)
Längtar  tills älsklingen bli ledig då jag kanske kan få en lugn stund med honom, han har ju  jobbat så otroligt mycket nu på senaste tiden. Och det fortsätter ända fram tills nyår typ sen så är han ledig allafall en vecka och då så ska vi upp till åre (:!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0