Måndags morgon igen !

Helst sjukt veckorna flyger fram snart är det jul och jag har inte hunnit julpyntat mitt rum riktigt skandal!
Men ikväll ska jag försöka hinna med att plugga till två prov eller ett ?  gör ett  nu... men läre ändå kika igenom de igen. Också måste jag ju även göra potatis labben som jag faktis fick ordning på igår ! (:Häääärligt.
Super sugen på att få jullov och kunna fokusera på julrean(A) och att  kunna plugga bara på projektet  som faktis är riktigt roligt ! (: Det längtar jag ju till och med till ? ska också försöka hinna börja skriva på essän innan jul så jag bara kan finslipa den veckan efter... KANSKE ? hahaha
Jag gjorde klart engelskan redan förra veckan duktig av mej känner mig bra då !
bara 4 prov och massa inlämningar bort är jul nu... SUCK... hatar  att  skolan ska ta över ens liv så här.. INGEN  fritid alls. Känns tungt, med de hoppas jag att  de gör för flera..
Denna tunika måste jag komma ihåg att stryka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0