Måndag

Började med lucia med Antonia i aulan mycket bra (;: såg den två gången till och med eftersom vi  började klockan 10 på museeumet. var där i kasnke 45 min sen så var vi klara... Inte alls nå kul tycker jag  bara jobbigt.
Sen åkte vi tillbaka till skolan för att  ha naturkunskap (Y)  sen skulle vi ha svenska och  alla gör sig iordning för de.. men så va lasse sjuk.. tråkigt Elller ja jag ville verkligen hem menmen:P
Så nu sks jag  sätta igång och  plugga ska skriva naturkunskap och läsa lite svenska.
Gladast (:
går min egna väg !

Kommentarer
Postat av: Cissi

ja men eller hur :S allting är bra, sjdå? =) kram!

2010-12-13 @ 16:41:06
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0