Måndag

Jaha nu börjar de en veckas lov ?  vad gör jag jo jag pluggar..
Har inget bättre för mig vill åka till sundsvall eller ngt sånt och mellandags shoppa.
Men varför gör ja inte de ? Jo sparar pengar. Suck tänk om man va rik allafall ;)
Men så är inte fallet jag får nöja mej med de som jag handla innan jul tror jag(a) kanske.
Älsklingen jobbar hela dagarna tråkigt då jag har lov men han tjänar pengar allafall kul för honom (:
På torsdag  är han allafall ledig. Skönt  ! Och vi  ska allafall till åre efter nyår i en vecka typ, det blir sköönt !
Nu sitter jag och väntar på att  mammsen gör mat vet inte vad hon gör men ja hoppas att det är gott allafall.
Ska väl fortsätta med mitt plugg nu..
Tråkiga lov....
de e ensamt utan dej :( älskar dej gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0