Inte långt kvar (:

Nu är de så att jag börjat längta till nyår faktis !
Finns en nackdel och  de e att  min nacke gör så jävla ont.. man har köttlar i nacken liten bit upp och de e uppsvällda inte roligt alls.. menmen sov till typ 1 idag vet inte hur jag lyckades skulle typ kliva upp då älsklingen åkte på jobbet men de gick inte. Det är väl ett tecken på att kroppen tkr de e otroligt skönt med lov !
Nyår börjar även de bli planerat underbart, hatar  att inte vet vad man ska göra.
Blir ingen fest  hemma iår som det ser ut nu. är ju lite onödigt då det  är 2-3km till bussen :P inte så kul haha
Menmen, nyår utfiten är nästan fixad oxå (:! mycket spännande :D
Nu blir det  till att tända lite ljus och  mysa med skolplugg.. (Y)  Jag som sa inget plugg på  jullovet?
de vart ändrade planer då manfick tre inlämningsuppgifter...
HATAR ATT LÄRARNA GÖR SÅ.. man får inte en lugn minut....
Riktigt trött ..

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag har fortfarande ingen aning om vad som händer på nyår, tips?;P



/E

2010-12-26 @ 23:00:38
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0