Fjärde advent

Jag  har inte firat  de med ngt speciellt kanske kan vara en chokladboll då?
Jag  har varit iväg på  lite andra saker.
Var  i  väg men  byn på julgröt kl13 hos min moster vi  var väl ca 20 pers. sen efter en och  halv timme kom vi på att  vi  lära åka hem och  duscha och så  innan vi skulle iväg på julbord med släkten på pappas sida (:
så då vart  de en snabbdusch och så  åkte vi  in till stan i snöstormen gick ca 50  på  e4a.. Jobbigt.
och  de var mycke bilar ute i dett a skitväder, Klass 1 varning.. ILLA.
Vi var och  hämtade älsklingen som jobbat på  elgiganten idag (: Duktiga pojke.
Dock mycket saknad sedan han började jobba så mycke.. känns som man inte har tid förvarandra jaja blir väl så  när man skaffar jobb antar jag :( tur vi får  några dagar i åre allafall !(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0