Äntligen tisdag?

Vet inte men tycker de va skönt att vaknfin fint! (: men de va de lättaste av de två proven...
Men kommer ihåg en del av de andra med när jag tänker eftersom så de e bara att hoppas att det  går bra eftersom de inte gick så bra förra veckan.
Jag  har inte alls så många lekitoner idag  har  bara två lektioner till sen slutar jag och sådå ska jag hem och julstäda :) kanske baka några kakor :) mihi!
Imorgon har jag bestämt mig för att  ha en överaskining för älsklingen ska bara se till att hinna klart  med rappoerten idag  tills dess... SUCK.. Känns rätt tugnt med mycke grejer de liksom staplas på hög coh man får beta av dem en och  en..

Ska säga grattis till Filippa och  rooth som fyller år idag (:



Trevligt att du aldrig svarar... skiter i dej snart... ! skyll dej själv

springer och gör prov ! :) Vet ja är mongo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0