Ängtligen så är det fredag!

Idag så klev jag upp klockan 9.
Och for till skolan (: kom hit och lämnade in samhällsrapporten och  jag bara hoppas att  det  är bra.
För har verkligen kämpat med den ! hahahaha :P eller nå har ju varit klar ett tag allafall(:
Känns sjukt skönt att ha lämnat in den ! kasnke man kan fokusera lite mer på annat..
Har  ju så  jväla mycket att göra så vet inte när jag har tid.
Menmen.
Vart  klar med en till engelska inlämning igår (Y) tummen upp.  Dessa ska vara inne på onsdag.
Innan dess ska jag göra två prov oxå.. turism och  alternativ medicin.
Jippie... Suck kommer få en riktigt roligt plugg helg.. haha !
Ska ha möte med kjell idag övere projektet (Y)  och lämna in en del av min loggbok.
Sen ska jag åka hem och kanske lämna in min bil... annars bara hem och  packa.
Nu blir det  lunch(;



Undra vart min vita tröja är? :S


Kommentarer
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

skönt med fredag va? :)

2010-12-03 @ 18:04:41
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0