De är faktis inte alltid lätt

...Mycket är i livet är oftast svårt som till ex  skolan, jobbet pojkvän/flickvän och familjen kanske ?
Oftast kommer allting på en gång har man ett problem kommer det  alltid flera.
Eller har jag fel?
Man sääger så här brinner ett hus så kommer det nog brinna två till inom kort ?
de gånger jag vet att  de har brunnit har det alltid varit 3 hela tiden... fråga mig inte varför.
Bråkar man en gång så fortsätter de oftast ?
Mycket funderingar i en liten hjärna mhm
varför blir folk svartsjuka egentligen? Är det för att  man verkligen inte låtar  på personen eller att  man inte vill förlora denna människa?
Nån mer än jag som faktis haft alla dess funderingar ? som kanske inte känner sig tillräcklig ?
Om man nu gör sitt bästa och  verkligen försöker då ska man allafall ha G tkr jag och  liksom även om man nu haft g på  proven eller  hur?
Jag  själv har haft mycke problem med lärare under min skolgång de började redan i 4an. innan de hade jag världens bästa lärare.. som förstod en.
Och de har bara fortsatt klarade högstadiet meg betyg från G och  uppåt..
Klarade inte engelska A på gymnasiet pga lärare som är cp i huvudet ?
G på alla inlämningsuppgifter och missade på en del på nationella ?
Jag  fick inte komplittera upp det  och inge gå sommar skola varför inte, jag  ville ju  ha G i det så man kunde gå vidare ? Jaja fick läsa den vidare i tvåan med en annan lärare tack och lov !
Klarade engelskan perfekt :) nu har jag bara engelska B kvar  som jag ska läsa nu i  trean.
Jag hoppas de kommer gå bra.
Mycket som ställer till livet tills det är perfekt, eller de kanske aldrig blir perfekt för dej ?
Skolan, släkt & vänner , pojkvän/flickvän, pengar, till och med ditt utseende och vad du bär för kläder.
Jag vet själv att  jag dömmer folk på konstiga sätt men alla är olika right ? tänk om de skulle finnas en exakt kopia på mig.. jag vet  ju så klart att  många tänker ju lika hur skulle vi annars kunna vara vänner om vi inte kommer överens om nånting?
I Mitt liv har jag  varit med om:
Kassa lärare ( förut)
Mormor  dog 00 ? tror ja
En fars bortgång 07 dog min pappa.
Farfar dog 07.
IG I eng a 08.
Falska vänner
och lögner
Klart många tonåringar går ner sig super och  inte har en aning om vad de gör.
Men de e nog så att  alla har en period som de har svårt de vet jag många har de inte svårt på samma sätt som jag haft de.
Men jag ger ofta mig själv skulden fortfarande... tyvärr
Även om de inte är mitt fel.
finns många männsikor som man inte står ut med i världen..
Nu ska jag  fixa och plugga lite samhälle i sängen mys !  :)
Ikväll kommer älsklingen hit :') <3 ingen är bättre !
Någon som verkligen fått mitt liv på rätt plats :)
Och självklart min älskade mamma !

Kommentarer
Postat av: Ida

puss :)

2010-08-31 @ 14:53:48
URL: http://idakristinasjodin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0