Tisdags kväll

Jag åkte hem idag från skolan för jag hade så ont i magen och då  somnade jag  typ direkt kasnke är ett  tecken på att man inte mådde så bra iallafall ?
Fick allafall två saker att  göra innan jag gick hem fick med mig en bok som vi skulle läsa på svenskan boken heter candide och jag hoppas den är någolunda bra allafall ! :)
HATAR ATT  LÄSA TRÅKIGA BÖCKER!
Sedan nu ikväll har jag även klippt och färgat mitt hår ( detta behövdes)
men har kännt att  jag inte orkat brytt mig så mycket i sommar eftersom jag ändå inte orkar platta de på sommaren!
Men nu har jag kokat en kopp te till mig och älsklingen så nu ska jag slå igång tv4play och  kolla på fångarna på fortet :) sjuukt bra !
kass bild men syns att jag inte är sååå blond nå längre allafall :D
Bilder från helgen kommer nog imorogn :)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0