STOCKHOLM!

WIEHOOO imorse klev jag upp klockan halv 6 för att kunna åka till sthlm i god tid helt sjukt, halv åtta åkte vi.
var framme i sthlm på nån gata kl 10.20.
Då klev två shopping glada tjejer ur bilen och skulle börja shoppa ! var hurtig och pigg ända fram tills typ tre ?
haha då var vi trött och  hade allt vi ville ha typ ?
Vi käkade asiatisk buffe , suuuuper gott vare och trevliga var dom de e så det ska va !
Jag skulle ju leta nya vita converse men snacka med en kille först som jobbade på stadium han ba nä vi ha rinte haft vita converse på flera flera månader tvivlar på att  de e någon annan butik här i centrum som har de oxå.
han var verkligen inte trevlig... vilket fall gick vi in på gallerian för att  kunna gå på topshop och kika och då hittade jag ju  foot locker som jag kommer ihåg att  johan hade beställt ett par lacoste från förut och  nu hittade jag  ju även ett par vita converse där i strl 36.5 helt grymt bra(Y).... nöjd tjej liksom!
Antonia hittade även hon massvis med snygga saker !
hon hade ju  spanat in ett par skor på  din sko hur länge som helst tydligen ;) höhö
så de var de första vi letade en din sko!  var in på  tre ? eller fyra ?
haha den sista vi var på  sååå klart  de var där de hade hela par ? hade tydligen tappat bort en sko på  en affär ?
hur lyckas man.... jaja. dom var alla var allafall grymt snygga :)
Sedan nu när jag kom hem var vi på stan en sväng med emil, johannes, miche och  jocke...
så hade de sånna där fotbolls tutor som man ha rpå  fotbolls matcher ? svet inte va de  heter.
jajja vilket fall så fungerade de inte så bra för de var blöta. Så sa jag nånting eller så sånt så tuta miche med den rätt i ansiktet på mig... så nu har jag som de känns spräckt en trum hinna :( ajaj..
Men vet ju så klart att  han inte menade det.
Uscha.... ska försöka sova nu haft huvudvärk heladagen och har fortfarande plus örat då ;:( men de skall sovas bort..
bilder från sthlm borde kunna komma in på sönda ?
Imorgon blir de bergsjöparken med ANTONIA :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0