Resfeber!

Tänk er denna tid imorgon är jag snart framme i Grekland :O
Sjukt jag blir mer och mer nervös speciellt när Svenne kommer och säger idag att de inte var plan som kunde landa på Arlanda för de var sånt oväder ! :O jag skulle seriöst dö om de skulle bli så....
Så nu har jag börjat bita på naglarna fyfan! ....
dom som var så lååånga nu... EN vecka kommer jag vara borta hoppas ni alla andra kommer ha de bra i skolan :) mhihi Kommer sakna min antonia :(((<3
Hotell bilder kommer ännu en gång nu :)
Poolen
Rum
Ha det bra alla !! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag läte att ni skulle åka. Då förtår jag att du inte gruvar dig. ;) Gud vad skönt! Hoppas ni får det bra där då! :) Kram

2010-08-17 @ 22:31:47
URL: http://forslingmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0