Onsdag

Hello !
kom precis hem till älskling vaknade imorse av att de plingade på älsklingens telefon.
FLERA gånger om så jag vaknade så till slut in såg jag att  det inte var ide fär mig att sova vidare så jag la mig och tittade på top modell så fun !
Finns det någon som man hellre tittar på  en tyras show ?:)
Tycker hennes energi är så otrolig hahahaha plus att  hon är så rolig.
Var till bilmetro idag och snackade med bilmetro Emil höhö  hämtade grejer som älsklingen köpt till v8an(Y).
På lördag är jag och älsklingen bort bjuden för att äta massa mat :) kung kung.
Mat älskar vi höhöh allafall jag :D
Nu ska jag hjälpa älsklingen att  städa lite :)
Bli dej  själv igen och våga stå för den du är tjejen !
Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0