Måndag :D

Inatt vart det sent men att gå och lägga sig allafall :)menmen
äre sommarlov så äre ! love it
Längtar  inte alls tillbaka till skolan tycker denna sommar har gått bara otroligt för mycket förfort!  BLÄÄÄÄ
Jaja idag ska jag  och älsklingen ner på bilmetro en sväng, sedan vet jag inte riktigt om vi ska ut till stugan eller inte.
Synd att  vädret är så kasst liksom... Vi ska allafall fixa får taxfree beställning grymt !  :D
Annars om vi inte ska till stugan har jag ingen aning om vad vi skall göra... jag ska väl försöka knäppa kort på mina sthlm köp idag kanske:)
så här kan de se ut när jag  pluggar matte !  haha
jag har inge mera matte ! så jävla gryyyyymt

Kommentarer
Postat av: antonia

UNDERBAAART att vi grejat my girlll! <3

2010-08-09 @ 13:26:19
URL: http://antoniajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0