Linghed camping

Idag när man vaknade i husvagnen var de väääldigt varmt menmen så är de ju typ jämt när man "campar" hehe
Idag var vi till sundborn och hämtade mitt insynskydd till bilen.. :)
Det fungerade fin fint :) och det såg riktigt bra ut.
Vi rullade vidare in till fina Falun och gick där en sväng J köpte lite kläder och jag hittade en tröja som var super fin men som jag tyvärr inte har råd med just nu  hahaha hur illa låter de inte egentligen ?;)
Menmen jag sparar mina pengar till resan istället :) tycker de är bättre att ha med sej de när man åker till grekland och ska ha det mysigt än att lägga ner massa pengar på  kläder som jag faktis nyss köpte i Sthlm förra helgen... ah just de har inte hunnitlagt inte bilder på  det heller... men ni kan få på skona som jag köpte där allafall :)
De kan jag knäppa på  nu :)
Converse 599 kr
och inlägg till dessa för 99 kronor super sköna eftersom converse är så platt i sulan...
Sandaler 299? kr tror ja dessa kosta billigaste och snyggaste ! helt klart...
Nu ska jag ta mej ett vinglas och bara mysa i solen :)

Kommentarer
Postat av: Croftsoft*

Tack så mycket, det kommer nog bli min favoritklänning tror jag! :)



Jag gillar verkligen dina sandaler och rosa nagellack! WOW!



Din blogg är oxå jättefin! Tycker om det svarta med stjärnor!

2010-08-15 @ 12:29:47
URL: http://croftsoft.blogg.se/
Postat av: Kate

Jag har inga planer för kvällen, du då? :)

2010-08-15 @ 13:51:05
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0