Inte sovit ännu...

Jag har inte hunnit lagt mig ännu:O
Och nu är jag hungrig oxå ! fasen..
Mat eller inte ? INTE med tanke på att  klockan är så mycke och att  man inte ska äta en timme innan man sover för då sover man dåligt.. mhmm...
Jaja de blir väl kung ska strax gå ner och ta ett glas bubbelvatten se om jag får med min älsklingen oxå ^^ hihi
Allt man säger tar  tydlingen vändningar någonstarns ?
Speciellt i hudik händer detta ofta...
Jag hatar ljug, och falska männsikor opålitliga människor.
Detta är nånting jag står för såklart! och detta är inte menat till någon så ta inte åt er
Ha en bra natt mina läsare skriver mer imorgon ! :D

Kommentarer
Postat av: mikkss

Sv: Tack så jätte mycket! ne, det vet jag inte om det är...själv?:) kram

2010-08-13 @ 01:16:47
URL: http://michaeladesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0